Tuesday, January 9, 2007

5 ting du ikke vet om meg

På oppfordring av Ingvild, tar jeg stafettpinnen og skriver fem ting du ikke vet om meg. Om noe er litt unormalt får du bare skrive det i kommentaren. Jeg elsker "du er bisarr"-kommentarer. Frekke kommentarer er også kult. La oss sprite opp kommentarlivet litt.

FEM TING DU IKKE VET OM MEG;
  • Jeg hadde en god stund fobi mot ALLE fargede sokker. Altså alle sokker som ikke var hvite. Jeg følte meg ikke vel i de, og de var aldri på foten min mer enn fem minutter. Verst var røde sokker. De stakk litt i hjertet.
  • Jeg hater løk grunnet en traumatisk opplevelse med forferdelig grønnsakssuppe i den russiske barnehagen.
  • Jeg elsker alt rødt. Utenom sokker kanskje. Jeg tror faktisk folk kjenner meg for det. Har hørt folk si sånn "Alisa? Hvem er det?", så sier den andre parten "Hun som alltid går i rødt" - så svarer de "Åja, hun ja." Mildt tragisk og nokså plagsomt å høre av klassekamerater hver eneste dag: "ÅH! Har du rødt smykke på deg NÅ IGJEN?" Men jeg kan innrømme at jeg har tre par røde sko, rød pariserlue, rød cardigan, røde topper, røde smykker, røde vesker, røde votter, rød lommebok.
  • Katten min er oppkalt etter en mann på min mors arbeidsplass, fordi han har så hårete ansikt og hårete svære øyenbryn. Vi synes katten vår liknet så på han, at han fortjente å bli oppkalt etter mannen.
  • Jeg ser ca. 100-120 filmer i året. Ja, jeg holder regnskap for det.
Sikkert ikke så mye spesielt, men det var heller ikke lett å finne ting ved meg selv som er verdige en plass på internett.

5 comments:

C. said...

Når har jeg lest din, sigges og yngvilds sin "fem ting du ikke vet om meg"! Synes det var ganske morsomt:)

Anonymous said...

Ha ha. Det er kult.
Katten min het Nubbi og var oppkalt etter Nubbesild.

Krrroline

Anonymous said...

Haha, gøy å lese :) Jeg liker bloggen din, Alisa!

Alisa said...

jeg bruker bare gode gammeldagse notisblokken på dataen. skriver tall foran hver film. men jeg kan aldri slå 450 filmer! du bør regne ut hvor mange timer du brukte. hvis du sier at hver film er ca. 2 timer. 900 timer? oi.

Anonymous said...

Hei Alisa:)

Det med sokkene visste jeg faktisk ikke. Jeg liker godt sokker med farger, selv av en eller annen grunn nesten aldri går med sokker. Uansett så syns jeg bloggen din er utrolig bra! Gleder meg til lørdag:)

Vi snakkes i morgen i allefall..

Hilsner from "The Metallic Anniken" haha.. Hor&Fyrverkeriii!!