Saturday, March 31, 2007

Colour me happy

De som kjenner meg personlig vet at jeg går gjennom en fargeperiode. Før var jeg ganske firkantet når det gjaldt farger, en grå mus. Faktisk ble min fargebruk en gang beskrevet ved at en venn tok opp tre t-skjorter i marineblå, svart og grå, og sa: "Alisa i et nøtteskall." Det har brent seg fast i hodet mitt, og var en liten...Hva kan man si? Wake-up call? Jeg trengte et spark bak. Vel. Nå prøver jeg å nyte new rave/neonfarge trenden så lenge jeg kan før en eller annen velkjent moteblogger erklærer det dødt og bad taste. Så. La oss danse i farger så lenge vi kan, aye?




Bilder fra Face Hunter, Copenhagen Street Style, Reykjavik Looks og Buenos Aires Streetstyle

1 comment:

Anonymous said...

check out ebay auction on ebay.co.uk -keyword: bernhard willhelm -the sunglasses are neon pink, blue or green. youd love em! they are 22 GBP!!