Wednesday, April 4, 2007

Crafty

Dere har kanskje sett dette fantastiske hårbåndet fra Marc Jacobs i vår?



Jeg ble i hvertfall utrolig inspirert av det i går, spesielt av de ulike fargede diamant-liknende stenene, og dro ut til byen med et oppdrag: å finne noen liknende stener. Hva skulle jeg gjøre med de? Ikke lage hårbånd, som jeg ser idiotisk ut i. Så bladde jeg gjennom noen Teen Vogue blader og kom over en fin bildeserie der de brukte akkurat disse Marc Jacobs-hårbåndene. I samme bildeserie var det også en gutt med, og på et av bildene hadde han på seg en fantastisk grå genser med en mindre versjon av disse stenene fra Burberry Prorsum. Og da fikk jeg idéen å lime stenene på en enkel hvit t-skjorte, og resultatet blir forhåpentligvis bra. Jeg poster nok bilde senere, hvis det blir noe bra. I mens kan dere kikke litt på den lekre guttegenseren:



No comments: