Friday, May 4, 2007

Fargerrr

Så. Festmote. Jeg har aldri brydd meg noe særlig om det, mest fordi jeg ikke er en festløve, men kanskje også fordi jeg aldri har kommet over noe særlig interessant innen festmote. Helt inntil i dag, da jeg bladde gjennom et ti-talls sider med bilder fra britiske dirtydirtydancing.com. Jeg endte opp med å bli utrolig fasinert av alle de fargerike britene, og da legger jeg til: spesielt sminken deres interesserte meg. Det er så herlig at noen tør å gjøre litt mer ut av seg når de skal på fest. Hadde vært litt gøy å kjøpe teatersminke og prøve ut litt forskjellige ting selv, men jeg tror aldri jeg tør å dra det så langt at jeg går på fest med så mye...som skjer i ansiktet mitt. Uansett - dette er inspirerende!





1 comment:

karoline said...

Sykt sykt fet.
Forresten. Jeg har startet bloggen min på nytt. Fotofoto. Ikke nødvendigvis ett bilde hver dag, men hvert bilde skal være tatt dagen jeg legger de ut. Check it out.