Wednesday, May 2, 2007

Mothers and Daughters




For det første vil jeg unnskylde for mitt manglende "nærvær" på bloggen, dataen min har hatt en enorm streik de to siste dagene. Jeg vil også takke for alle de positive tilbakemeldingene jeg har fått på videobloggen. Det blir liksom mer inspirerende å lage flere videoblogger, så hold dere fast, det kommer mer i morgen (om dataen ikke bestemmer seg for å streike nok en gang)!

Nå, til poenget. Jeg snublet helt tilfeldig over merket Comptoir Des Cotonniers (oversatt til engelsk - mothers and daughters) for et par uker siden. Klærne er enkle, men så utrolig tidsriktige. Jeg fant fram noen herlige playsuits og kjoler. Fargene er perfekte for sommeren, og jeg liker at de holder seg litt utenfor neon-trenden og andre...glorete fakter. Comptoir Des Cotonniers ble startet for ti år siden av merkets designersjef, som ble inspirert av mødre og døtre hun så shoppe sammen i sin egen butikk. Hver sesong fronter mødre og døtre merkets kampanjer, som er kjent for en ren og enkel look. Comptoir Des Cotonniers klarer definitivt å imponere meg, men hva med dere?


1 comment:

anette said...

Veldig mye fint-enig med deg om at det er bra med enkle plagg-det er de som varer.