Sunday, September 2, 2007

Boring



Gårsdagen antrekk, litt kjedelig og absolutt upraktisk i forhold til været - men hva kan man si? Suffer for fashion. Favorittluen er på, dessverre tok jeg ikke nærbilde av den. Ny skjorte fra Vila i en nydelig juvelfarge (synes ikke så godt på bildet, fargen er mye dypere). Jeg håper virkelig været bedrer seg litt snart, jeg føler for å ta på meg noe uten å bli våt tvers gjennom. Her får jo dere også se store deler av leiligheten jeg bor i, den er veldig liten.

7 comments:

carina said...

Bor du alene?
Btw, den lille sorte lapen i bakgrunnen var veldig fin og liten.

Alisa said...

Jeg bor ikke alene, men jeg ser på det som min leilighet. Jeg liker også den lille lampen

Tekå said...

kjempefint antrek! blusen er elsk.

Anonymous said...

Du ser nydelig ut:)

Eira said...

Nydelig. Satser enda på en indian summer i Bergen i september. Begynner å miste troen. Haha

Anonymous said...

Du var fin i det antrekket:-)

Anonymous said...

Søt bluse, fargen er nydelig.
Btw, skjønner ikke hvordan du klarer å skrive så ryddig og profft - noe bloggen din også er. Flink! Hehe =)