Thursday, October 11, 2007

En dag som denne



I dag er været så ille at jeg rett og slett vil ha på meg noe mørkt, som dette fantastiske ull-skjørtet fra Miu Miu - kontrasten ligger i den kremhvite blusen med svart sløyfe fra Marc Jacobs og de metalliske Louboutin-jazzskoene. Jeg har lenge drømt om en fin bowlerhatt, og hatten i nederste venstre hjørne fra Urban Outfitters passer utmerket. Den lille vesken fra Jerome Dreyfuss hadde passet fint til resten av antrekket, og om jeg ville gjøre det hele mørkere, hadde nok jazzskoene fra Erotokritos gjort susen. See by Chloé-kjolen passer nok bedre til varmere dager, den grå tie-dye t-skjorten er fra Chloé den også - så herlig ikke-sytti-talls i forhold til tidligere Chloé-plagg (pre-Paulo Melim Andersson). Om jeg ville ha frisket opp dagens virkelige antrekk, ville jeg nok ha sydd Balenciaga patchen på min kjære sorte kavaj!

3 comments:

karoline said...

haha du så skikkelig søt ut på det bildet. du ligner på noen men jeg husker ikke hvem

Stine said...

Så tøffe collager du lager. De var gøye :)

karoline said...

hei jeg har skiftet adresse til kafinne.blogspot.com, så nå funker nok ikke linken din hihi