Monday, October 22, 2007

Grey on a lower scale


Det finnes neppe en mer anvendelig farge enn grå - derfor ærer jeg grå med en hel post. I dag skulle jeg ønske jeg kunne ikle meg i Chloé-kjole i varm (grå) ull med enda varmere knestrømper til og et gigantisk gult Topshop-skjerf med pom-poms. Det er bare et stort problem høst bringer; hvordan skal en holde seg varm og ikke se ut som en middelaldersk polfarer. Vel, det blir betydelig lettere i varm Yves Saint Laurent-cardigan med fantastiske detaljer og snitt. Antrekkene fra H&M Trend øverst i høyre hjørne hadde ikke skadet å anskaffe seg heller. Å være varm på hodet er viktig, med tanke på at ørene mine blir uhyggelig røde i kaldt vær om jeg ikke har på meg lue. I tillegg kommer litt fint dill-dall som Comme Des Garcons-kjolen fra 80-tallet, belte fra Urban O. og nydelig hårbånd i 20-tallsstil som enhver entusiast kan lage hjemme selv.

No comments: