Wednesday, October 24, 2007

Red shoes red bow


Jeg prøver å utnytte hver eneste shorts-verdig dag jeg har. Det er ikke lenge til jeg må tilbringe vinteren i shorts-dvale og dra på meg bukse og stilongs og altmulig tull. Vel. Jeg kjøpte vesken som jeg har på meg for fem kroner og fant en fin, 40 år gammel fyrstikkeeske inni. Og fem kroner. Gratis veske er gøy.

Kjole, her brukt som skjorte - secondhand fra Fretex
Secondhand shorts
Kavaj fra Fretex
Rød sløyfekam fra H&M Trend i livet
Røde mochaflats fra Topshop (beste kjøp noensinne, men en halv, vond størrelse for små)
Sorte tights fra H&M
Secondhand veske

3 comments:

Anonymous said...

så fint antrekk. liker veska :)

maja casablancas said...

aaw, that's so cute :)

Fleurette said...

utrolig kult og pent antrekk :D
gratis vesker er morsomt. haha.