Thursday, November 8, 2007

C'est la cheap et chic


Dårlig bilde, men blame it on the boogie. Jeg danser ofte når jeg skal ta bilder, selv om jeg ikke er helt sikker på hva jeg prøvde å gjøre her. Dette er uansett mitt billigste antrekk noensinne. Skjørtet er sort med høyt liv og kostet meg 20 kr på loppemarked, mens t-skjorten er helt utrolig fin i veldig grovt bomull og er fra Fretex der jeg fikk den for 30 kr og klippet av den halsen. Beltet er fra H&M, og siden jeg kjøpte det på salg, fikk jeg det for 10 kr. Skoene er fra bruktmarked og kostet kun en tier. Strømpebuksen er dyrest, merkelig nok. Den kostet 40 kr på H&M.

Totalbeløp = 100 kr.

3 comments:

maja casablancas said...

herlig antrekk!

carina said...

alisa du er så billig!

Anonymous said...

du tok ikke med undertøyet=Phoho