Saturday, November 3, 2007

Obligatorisk Acne-post

Lookbook-bildene for Acne Spring/Summer 2008 har ankommet og jeg bringer gjerne Acne-goodies til dere. Kolleksjonen er full av pastell og "frukt-farver", in the very best way. Kos dere med kommentarer og hyll det svenske supermerket.
Bilde nr. 1: Minner meg veldig om noe Eleonore ville gått med, likner på et stort og puffete Luella-skjørt. Fint på den som klarer å dra det i land. Bilde nr. 2: Sort på sort er en favorittkombinasjon, og jeg synes faktisk sort kan være spesielt fint om sommeren om plaggene er i lette stoffer, som på dette bildet. Beltet er en god detalj som bryter litt opp.


Bilde nr. 3: Acne lager noen av de beste og mest behagelige sneakersene. Husker dere Tretorn-samarbeidet og de hvite tøyskoene med glidelås foran på skoen? Bilde nr. 4: Det jeg antar blir en mer rimelig bag enn de forrige Acne-bagene. Dessuten er den fin i både lilac og marineblå.


Bilde nr. 5 og 6: Birthe skrev nylig om chinos. Det ser ut som om de er verdt å anskaffe seg til neste sesong. Acnes chinos finnes i mange farger og i to modeller, Who (løse) og Gin (stramme). Husk å rulle opp endene av buksebena da.

2 comments:

carina said...

nydelig! jeg ville gått med alt. amagaad..

Anonymous said...

heisann. du kan kjøpe t-skjorte for 150kr? høres det greit ut?hva slags størrelse skal du ha?. kan du forresten svare på min blogg :P