Wednesday, December 12, 2007

Japan is where I wanna go


I dag har jeg vært syk og sliten, men nå er jeg nesten frisk. Dagen har jeg benyttet til å høre på ufattelig mye Air, bli fascinert av japanske designere og tegne med fine fargetusjer. I dag "har jeg på meg" bluse og skjørt fra Vanessa Bruno og sko, belte og armbånd fra Urban Outfitters. Vesken med hendene minner veldig om Commes Des Garcons, og er forøvrig også fra Urban O. Pianosmykket er fra Tatty Divine, og jeg skulle sårt ønske at de hadde det på Hunting Lodge i Oslo da jeg var der i helgen. En anelse for dyrt for meg likevel. Jakken og hanskene er fra Mercibeaucoup, ny japansk favoritt jeg fant via Birthes blogg. Jeg har fortsatt veldig lyst på mange mote/kunst/film bøker til jul, og alle disse er å få tak i via Urban O / Amazon. Den vinrøde kashmirgenseren er av ukjent designer siden jeg nok en gang rotet meg inn på en butikk der jeg ikke forstår noe av språket.

Jeg har funnet fram et par godbiter jeg gleder meg til å dele med dere i nærmeste framtid. Blir mye japansk, beklagelig nok for dem som ikke liker det. Og nå snakker vi ikke typisk Harajuku heller.

1 comment:

Helene said...

helt fantastisk nydelig jakke!