Wednesday, January 30, 2008

La Garconne



Foruten å være en sabla fin nettbutikk, er La Garconne også blitt mestre i såkalte moodboards, artikler og egenstylede bildeserier. Jeg viser spesielt til Moodboard'en for vår/sommer 2008 som heter "Ultra Bright Hues" - bra tekst, farger og bilder med favoritter fra film og catwalk. Pur inspirasjon rett og slett. Dessuten publiserte de en artikkel om Charlotte Gainsbourg for et par uker siden som var en fryd å lese og se på. Multitask-butikker er bra.

Jeg beklager forresten mitt fravær, men bloggtørken rammer meg. Det blir forhåpentligvis mer blogging om livet i tillegg til tips og bilder fra hverdagen i framtiden, siden jeg antageligvis får nytt kamera i morgen. Men jeg lover ikke noe. Det går bare dårlig når en lover.

Besides being a really good online shop, the people behind La Garconne have also become masters of so-called moodboards, small articles and cool editorials. I enjoyed the moodboard called "Ultra Bright Hues" a lot, with its tempting outfits, colours and great movie-references.

1 comment:

Anette said...

Deilige, deilige farger! Nå venter jeg bare på vår. Lyse, slochy jeans, tøysko, blomster, hvite, nyvaskede t-shirts...Heldigvis er jeg av det tålmodige slaget...

Kjenner igjen bloggtørkefenomenet, noen dager lider man bare av litt braindrain. Andre dager koker man over av den berømte Inspirasjonen og fingrene raser over tastaturet. Heldigvis lager du selv så fine moodboards at en kan se dem flere ganger uten å bli lei :)