Thursday, March 13, 2008

Return of the Alisa-head


I dag føler jeg virkelig for å spasere i solen i kledd safariinspirert skjørt og hvit løs bluse med fine ermdetaljer fra Alexander Wang, grå skinnsko med morsom hæl fra Rachel Comey og diverse morsomme sokker i. I mens kan jeg gjerne drømme litt om en lekker shorts fra Balenciaga som jeg absolutt ikke la merke til i visningen for våren. I det siste har jeg forsømt min kjolebruk, og lengter derfor til dager med kjoler fra Balenciaga, Marc By Marc Jacobs og Aquascutum - alle er helt forskjellige og fantastiske. Til kjolene (og alle andre vårantrekk) passer de sorte fløyelsskoene fra F-Troupe med dobbel stropp og fine detaljer.
Miu Miu veskene florer overalt nå og finnes i alle tenkelige farger - jeg foretrekker mørk plommelilla med lang stropp til å ha over skulderen. Khaki, hvit og diverse blåtoner er det aller fineste til våren, og jeg liker godt blusen/kjolen fra Acne (finnes bla. på Nova i Bergen) og kåpen fra United Bamboo. Sist, men ikke minst fin er Chloé Sevigny, aka. vårens beste inspirasjon i kledd sin egen kolleksjon.

Today I feel like wearing a safari-inspired skirt and a loose blouse from Alexander Wang, lovely little heels from Rachel Comey and some whimsical socks - all while dreaming of the perfect pair of Balenciaga shorts. I'm in the mood for wearing white, beige and all shades of blue this spring, and you may very well notice that in the collage. Chloé Sevigny dressed in her own collection is still the best inspiration.

No comments: