Saturday, April 19, 2008

Northern Safari


I det siste har det poppet opp litt fine butikker i Bergen, og i går var jeg innom Indiska hvor jeg kjøpte denne safari-kjolen. Den minner meg mye om en khaki-versjon av den brune kjolen jeg ønsket meg fra APC. I bildet ser du også to ting fra dagens store loppemarkedfangst, en brun bowlingveske i skinn (som er i utmerket stand og ble solgt for lusne tretti kroner) i tillegg til det praktiske skinnbeltet. Nå skal jeg ut i finværet - det er nesten sommer her i Bergen!

Lately there is popping up some nice shops in Bergen, and yesterday I visited Indiska, where I bought this perfect safari dress. In the picture you also see some of today's great flee market finds; a bowlingbag in great mint condition and a practical leather belt. Now going out to enjoy the sun!

11 comments:

Anonymous said...

Fantastiske kupp du har gjort! Må ta meg en tur på Indiska og Gina tricot jeg også...

Hilde N said...

Åh, det var loppemarked rett oppi veien for meg i dag også... men jeg var fyllesjuk og gikk glipp av det hele.

Karin said...

Søt kjole! Og fæb veske :)

iselillja said...

Fint antrekk! Digga veska, gjort et skikkelig kupp der! :)

Ida said...

The Dress is really nice. But I simply LOVE the bag, the colour is really really great.

Anonymous said...

Fine klær- litt for chubby bein for den kjolen men..

Anonymous said...

utrolig fin veske, alisa! perfekt form, farge og stand.

Anonymous said...

Elsker det:)

Anonymous said...

"Fine klær- litt for chubby bein for den kjolen men.." excuse me??? Du ser fabulous ut Alisa:D

Anonymous said...

Sier ikke at du ikke er fab- men du kler ikke korte kjoler...Hva med å bruke ting man kler?

Alisa said...

Det er helt greit at du synes jeg ikke kler det jeg har på meg. Men det er jo absolutt ikke viktig for meg - jeg føler meg vel i det jeg går i (: