Sunday, May 11, 2008

Cool & Bored


Dette må være det mest randome collaget jeg har laget noensinne. Selve antrekket er nesten litt parodi på rock, men mer feminint med paljettskjørtet fra Moschino Cheap & Chic (og t-skjorte fra samme merke). Skinnjakken fra See by Chloé matcher fint med skoene fra Loeffler Randall. Ellers ønsker jeg meg absolutt stjerne-sandalene fra Yves Saint Laurent som har stor suksess med sine sweatshirts, bukser, belter og andre accessories. Men sandaler til 5000 høres liksom ikke helt ok ut. Nedenfor ser du Chloé-kjolen jeg får vann i munnen av, en nydelig kreasjon i ekte Paulo Melim Andersson-stil. Hadde heller ikke hatt noe i mot Kostym-jakken i grå sateng, som jeg så på i København og nå angrer ekstremt på at jeg ikke kjøpte. Og så tar jeg resten i en setning; favorittkjole fra Acne som nå er å finne på Pepper og Nova i Bergen, vanvittig fint sjal fra Dries Van Noten og til slutt bikini fra Stella McCartney.

This must be one of the most random collages I have made ever. The outfit consists of a skirt and t-shirt from Moschino Cheap & Chic with a jacket from See by Chloé and platforms from Loeffler Randall. I also adore the star-sandals from YSL, a painted Chloé dress, a grey satin jacket from Kostym which I spotted in Copenhagen, a ditsy floral dress from Acne, the scarf from Dries Van Noten and the dream-bikini from Stella McCartney!

And yes, the title is a referance to the ultimate hipster-anthem Cool & Bored by Le Corpse Mince de Francoise (thank u 2depressed2getdressed)!

2 comments:

Anonymous said...

Å, jeg elsker ALT! :D

Chassy said...

What program do you use to make your collages?I love them!!