Thursday, June 12, 2008

The Anatomy of a Great Bag


Enkelte lurer kanskje på hvordan en klarer å bruke flere tusen på en veske, og jeg har lyst til å vise fram hva jeg hadde kunnet investere fem tusen i om jeg hadde hatt penger (og sparetolmodighet) til det. Denne skjønnheten fra Miu Miu har fem gode kvaliteter som er viktige for en slik investering - alle satt systematisk opp ovenfor. Aller viktigst er det at vesken er alsidig. Og det mener jeg akkurat denne er.

Some people wonder how someone can spend a thousand bucks on a bag. If I only had the patience to save a lot of money, I could buy this beauty from Miu Miu. Here's four reasons why:

- The colour is just great for everything. Brown leather rarely clashes with your outfit and is often a good investment. A black leather bag is to me a bit too polished and up-did.
- It has a handle and shoulder-strap, so it's flexible, whether you choose to wear it across your shoulder or hold it in your hand if it's too heavy or uncomfortable.
- The shoulder-strap is detachable, so it's easy to make the bag look casual or more dressed-up.
- The details of the bag are very important when you invest in a quite expensive one. This bag's "pleats" make it a special, yet timeless piece.

The most important thing is, after all, that the bag is versatile. And I think it is.

4 comments:

Anonymous said...

enig i alle punktene! Veska var kanskje ikke min favoritt, mønsteret ble litt too much for meg. Men enig i at brunt lær/skinn er nydelig på vesker. ;)

Ida said...

agree!
where is the bag from?

karoline said...

jeg kjøpte den svarte AA-vesken på pepper i dag. strider imot alle mine bagprinsipper, men kul likevel

Anonymous said...

Nå syns jeg ikke den vesken var den fineste men likte analysen ^^ Jeg MÅ ha vesken over skulderen!