Sunday, June 22, 2008

Salg soldes sale


Dette var min kjole nr. 2 fra Erin Fetherston for Target. Jeg hadde sett den på Alix og blitt downright forelska i fasongen, detaljene og ikke minst fargen. Og så fant jeg den i postkassen en gang - jeg pakket den opp med iver og ble superfornøyd med det jeg fant i konvolutten. Men da jeg tok den på meg klikket det ikke. Den var ikke rett for meg. Har du lyst på den kanskje? For et par hundre kroner? Jeg vil bare se noen andre være litt lykkelig iført den. Her finner du et helbilde (størrelse 38), og om du er interessert kan du sende meg en mail på alisaisyourfriend@gmail.com.

This was my second dress from Erin Fetherston for Target. I had seen it on Alix, and fallen completely in love with its cut, details and not least the colour. And one day it lay there, in my mailbox. I opened the package to find it just as lovely as I imagined - but when put it on, I realized that it wasn't for me. It didn't look right. So I'm asking you readers if you would like to buy it, so that I could see it on someone else, looking happy as ever. It's a European size 38 (American Junior size 11) and you'll find a complete shot of it here. If you're interested - send me a mail at alisaisyourfriend@gmail.com.

No comments: