Wednesday, October 15, 2008

Bagera


Som forventet besøker jeg den nyåpnede minst tre ganger i uken. Og jeg får hele tiden med meg hva som kommer framover via Acnes egen nettbutikk. I løpet av den siste uken har In Season-kolleksjonen begynt å tikke inn, og jeg har allerede funnet plagg på plagg som jeg gjerne kunne ha hatt hengende i skapet. Favoritten er kjolen Bagera, i en fantastisk nesten-men-ikke-helt ferskenfarge. Med sin 20 % silke / 80 % viscose, vil den sikkert være herlig, tynn og draperes perfekt på kroppen. Etter å ha mast om Play New Suit, de sorte ankelkorte buksene, gikk jeg til innkjøp av disse og har brukt dem ekstremt mye etter det. Med hæler, med tøysko, med oxfords. Bird skal definitivt bli med hjem. Bach, Normal og Bazaar står på ønskelista. Heia In Season!

Since Acne opened in Bergen two weeks ago, I've been by the store approximately three times a week. And I'm always updated on what will be in-store in the near future. Their In Season collection, which is currently in stock at AcneJeans.com, blew my mind away. I've already found a favourite which I definitely will buy if it fits - Bagera, a silky thin peachy dress. After talking non-stop about the Play New Suit pants for several months, I finally got it over with and bought them. The pants go with everything, t-shirts, Keds, heels, oxfords, shirts and so on. Bird is going home with me. Bach, Normal and Bazaar are on my wishlist. I love In Season.

7 comments:

Anonymous said...

Muu så mye fint!

Charmaine Li said...

when is acne coming to canada? !! ahh i wish!

Anonymous said...

U iz bahck.

Anonymous said...

Liker akkurat de tingene jeg og. Vi kunne blitt acne venner. hengt på butikken sammen. synn jeg ikke bor i bergen!

Kamilla said...

Hei Alisa!

Ville bare si ifra at du ble nevnt i bloggen min i går, på en begynnende oversikt over favorittbloggene mine :)

God helg!

Anonymous said...

Jeg lurte på om du kunne nevne noen gode nettbutikker?

Nicholas said...

nyyydelig