Tuesday, December 16, 2008

Tirsdagsmusikk 8


Etter å ha bladd gjennom utallige plater på en nylig platemesse, ble "Mind Elevation" av Nightmares On Wax med meg hjem. Deres fantastiske beats, old school hip-hop og fabelaktige basslines er definitivt verdt å vie et par minutter til. Bildet ovenfor er faktisk fra innsiden av LPen. Hvordan kan en ikke falle for fine sleeves? "Mind Eye" og "70s 80s" er mine favoritter.

After having recently attended a vinyl fair, I came home with "Mind Elevation" by Nightmares On Wax. Their great beats, old school hip-hop and mighty good basslines are definitely worthy of a couple of your minutes. The picture above is from the inner sleeve of "Mind Elevation". I'm a sucker for more than decent sleeves. "Mind Eye" and "70s 80s" are my favourites.

5 comments:

Anonymous said...

Der var eg også, uten penger. Ikke så smart, for det var så mye eg ville kjøpe!

Anonymous said...

hei, vil du vera min venn?

discotheque confusion said...

what an incredible image!

and of late, i'm a suker for anything spacelike in appearance!

merry christmas.

Anonymous said...

Skal du ikke opdatere litt mer?
Ble helt forelsket i bloggen din, men det er jo aldri noe nytt lenger :/

Alisa said...

Jeg föler at jeg ikke har noe relevant å skrive om for tiden. Men det vil nok dukke opp oppdateringer i närmeste framtid.