Sunday, January 25, 2009

No more monochrome


Jeg var på god vei til å skrive enda en sytepost om hvor ensfarget garderoben min er, og så kom dette skjørtet inn i livet mitt. Dette er definitivt det mest fargerike stykket tøy jeg har i hele garderoben og er i fasongen Flaunt fra Acne. Fargen heter Tango Red. Sier litt. Kan nesten ikke vente til å spasere rundt iført dette og en lett bluse i vår, i Paris.

I was about to write yet another post about my terribly monochrome wardrobe, and then this beautiful piece of bright clothing came into my life. It's by Acne, the model is Flaunt, the colour is called Tango Red. Can't wait to stroll around Paris wearing this.

10 comments:

Alive in the USA said...

absolutt fantastisk! Gratulerer:)

Thereseee said...

Kjempefint skjørt:) Sånn vil jeg også ha! Jeg liker bloggen din, skulle ønske du blogget litt mer... Alle bildene i den forrige posten var nydelige:)

Ida said...

really nice skirt. I like the model, and it's name, Flaunt, a lot!

Agnes. said...

Rødt er ment til å vises fram. Blir sikkert herlig kombinert med rød leppestift som matcher. ^^

Runa said...

Nydelig, hilsen Runa.

Anonymous said...

aa, eg og vil til Paris.

Anonymous said...

Beautiful skirt, the color is great :)

Maryli said...

i love that skirt! every single skirt i have is black or grey, but not after reading this post.

Mette said...

Fantastisk farge :)

Anonymous said...

Ser den der, har også et veldig ensfarget klesskap;) Men funnet et veldig fint skjerf - med farger da! Hehe.. Kjempefint kjørt!