Wednesday, October 10, 2007

Give it to the people!


La folket spise kake. Jeg fikk bra respons, you wanted more - og jeg gir dere det dere ville ha. I dag vil jeg være fin og sporty med blomstret, franskinspirert kjole fra Paul & Joe Sister, grå strømpebukse, hvite tennissko fra Le Coq Sportif og svanebrosje i håret fra Mori. Jeg vil sitte i parken med en skikkelig tung strikket jakke fra Rebecca Taylor på, en kald Firefly-juice å drikke og det nyeste Harold Magazine med intervju m/ Ann-Sofie Back. Kanskje jeg til og med kaster på det fine strikkede, kremhvite See by Chloé-skjerfet. Når jeg kommer hjem er det to filmer jeg vil se: "This Is England" og "Grey Gardens" - tilgjengelige via svenske Badlands.se! Tilbake til virkeligheten kan jeg drømme meg bort til Day Birger et Mikkelsen-smykket fra Net-A-Porter. This imaginary life works for me. Kom gjerne med respons til hva dere vil se mer av på bloggen; videoblogg, nyheter, nye merker, anbefalinger, osv.

2 comments:

karoline said...

hihi fet, grey gardens. og this is england. jeg gleder meg til control. og zappa i går var helt supersinnsyktbra

Anonymous said...

Du er så søt Alisa!