Wednesday, October 17, 2007

Contrasting colours


I dag føler jeg for å bruke mindre søte klær, noe som endte opp i dette "vil-ha-antrekket". Må være kort med beskrivelsen fordi jeg straks skal på BIFF;

T-skjorten med studs er fra Alexander Wang, og er et av de få plaggene jeg likte fra hans høstkolleksjon. Skoene er som tidligere nevnt fra Dries Van Noten, et litt hardere element i antrekket. På mandag så jeg Grindhouse, og ble spesielt underholdt av Death Proof - dette fikk meg innpå mørkere tanker, som du kanskje ser i resten av tingene som er med i collaget. Den sorte capen er en herlig blanding av Darth Vader og Rødhette, Miu Miu-vesken minner meg litt om en slitt rød legeveske. Mere rødt i form av de røde sjøsko-inspirerte skoene. Enda mer dystert med bladet Little White Lies (Control-edition - filmen jeg skal se på mandag) og kråkefot-smykke fra Alex and Chloé.

Fantastisk clutch i sort skinn med hodeskalledetalje fra Alexander McQueen.

2 comments:

karoline said...

åå er du på BIFF i dag? hva ser du? kos

Anonymous said...

collage er gøy!