Monday, December 31, 2007

Rear Window


Ferien har vært fylt av film for meg. I går drakk jeg te til "The Virgin Suicides", i dag spiste jeg frokost mens jeg så "Vinduet mot bakgården". Filmen har en god story, og utviklingen er fascinerende. Grace Kelly er classy as usual som sosietetskjæresten til fotografen LB. Et tips om du har lite å gjøre på en lørdag eller hvilken som helst dag, er å ta seg en tur på biblioteket for å låne film. De har gjerne filmer som er vanskelig å få tak i andre steder (til leie), og så er det helt gratis. Biblioteket her i Bergen er spesielt velutstyrt med Hitchcock-klassikere.

3 comments:

ingrid said...

Åh! min favoritt Hitchcock film :D

Anonymous said...

Rear Window og BoB (Bergen off. bibl) er elsk!

Anonymous said...

Denne filmen er helt super!
Skal ikke se bort ifra at den kommer på Huff dette semesteret. Sees på mandag!