Friday, January 4, 2008

Käte


Hvis du er litt teit og gjerrig, akkurat som meg, er januar måneden for deg (og meg). Ingenting er like gøy som å finne noe du har hatt lyst på lenge nedsatt til halv pris. Og slik er forholdet mellom meg og Käte fra Wood Wood. Denne kåpen/kjolen er fadermeg et marineblått vidunder som nå kun koster 950 og finnes i kun min størrelse. Jeg vurderer helt seriøst å droppe alle spareprosjektene og bare kjøpe den.

If you like to hold on tight to your money as much as me, then January is absolutely the month for you. Loads of sales everywhere. And everyone knows that nothing is better than buying something you've wanted forever when it's marked down 50 % of the price. This is the situation I'm in right now, with the Käte coat/dress from Wood Wood. I'm seriously concidering throwing all of my saving (which are, let's admit it, pretty small) away on it.

3 comments:

Anonymous said...

Åå jaa den var fin, Alisa!

loveology said...

Very very beautiful!!
X

Anonymous said...

Jaa, det synes jeg du burde! Prisen var jo ikke så verst, hvertfall ikke i forhold til at jakka var kjempefin