Sunday, February 25, 2007

Everything spring

Tenkte at denne posten passet bra som oppfølger til den forrige posten: det første vår-innlegget i 2007. Alt vår. Hva skal jeg gjøre i vår, hva skal skje i vår, hva skal høres, hva skal bli sett, hva skal bli kjøpt.


Hva skal jeg gjøre i vår?
  • Spise masse jordbær og bringebær
  • Høre på deilig mimremusikk
  • Løpe en helgetur hver uke
  • Få iPoden min fikset. Bob II er daud
  • Kjøpe meg minst to kjoler i andre farger enn svart
  • Lese Vogue, Nylon og Dazed & Confused hver måned
  • Grille med venner!
  • Gjøre det bra på eksamen
Hva skal høres i vår?
  • Sondre Lerche live på Ole Bull Scene 28. april
  • Of Montreal live på Hulen 01. mai
  • Masse vårmusikk som Kings Of Convenience, Death Cab For Cutie, Le Tigre, Air, Belle & Sebastian, Nouvelle Vague. I vår er det vakker musikk som teller!
  • Det nye albumet til Air, Pocket Symphony
  • Gang of Four's Return The Gift
Hva skal bli sett i vår? (Nå tenker jeg film)
  • Notes On A Scandal
  • Borat
  • Little Miss Sunshine på DVD (frustrasjonsmoment, siden jeg aldri fikk sett den på kino)
  • Marie Antoinette x 100000
  • Virgin Suicides
  • Reprise x 100000
Hva skal kjøpes?
  • Hvite eller røde Keds, Keep-sko eller hvite høye vans i den nye fantastiske modellen
  • Hvite bluse á la denne fra Chloé til å bruke med fine Keds og supertighte skinny jeans
  • Alt mulig på turer til Warszwa og Berlin i sommer
  • Billetter til Øya 2007?
  • Svære organiske bomullvesker
  • Jeanskjole, best på stranden
  • Knallrosa neglelakk, siden det er det nærmeste jeg kommer new rave og The Klaxons og sånt
  • Korallrosa leppestift - hawt
Hva kommer til å bli overbrukt av andre i vår?
  • Neon-trenden og neon-neglelakk. Helt definitivt, jeg føler det på meg
  • The Klaxons, Paolo Nutini
  • Gravid-kjoler. Alle kommer til å grave på mamma-avdelingene snart
GLED DERE TIL VÅREN DA FOLKENS! (Jeg vet at dere nå definitivt er i vårstemning)

1 comment:

sus said...

Å, nå fikk jeg vårstemning hvertfall!