Wednesday, July 4, 2007

Allerede høst

Er du blant dem som har fått en haug med høstkataloger i posten allerede? Vel, jeg er helt innstilt på høst og kulde og ull og cardigan. Og alle mote-blogger må vel ha en høst-post. Jeg er gått ganske lei jeans, også om høsten, så jeg ble veldig glad når jeg så massevis av kjoler og skjørt på høstvisningene. Minikjolen holder seg, heldigvis, så man slipper å pakke vekk alle de nye kjolene en har kjøpt inn til sommeren. Alt man trenger er et par varme ull-strømpebukser (som helst ikke klør), bomullstrøyer i alle mulige farger (knallfarger er nydelig om høsten), cardiganer og et gigantisk skjerf. Husk, lag på lag er gull verdt.


Kilde: Teenvogue.com

Jeg synes august-utgaven av Teen Vogue viser gode eksempler på hvordan man kan bruke sommertøy om høsten på en annerledes måte. Nakne ben var vel kanskje litt drøyt, men med svarte ullstrømper hadde dette antrekket vært en varm fryd om høsten. Igjen ser du bomullstrøyer i knallfarger som et praktisk "redskap". Nå som vi snakker om bomullstrøyer, må jeg nevne at om du reiser til en by med en American Apparel butikk i sommer, bør du ta en tur innom og hamstre inn de praktiske trøyene og strømper i alle regnbuens farver.

Har du andre høsttips?

1 comment:

Ida said...

Skjønt bilde i allefall, *fri som vinden* ;)